Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο τηλέφωνο 2228300627 καθημερινώς από τις 19:00 και μετά.

Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Προβληματισμοί μιας ΠΡΩΤΑΡΑΣ…<Η γιαγιά…>

Είναι απίστευτο τι ακούω η γυναίκα από τη μέρα που δήλωσα δημόσια ότι θα κατέβω στις εκλογές ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος!

Επιδοκιμασίες:&lt;Μπράβο, καλά έκανες,ο τόπος χρειάζεται νέους ανθρώπους με όραμα.

Αποδοκιμασίες:Τι τα ήθελες αυτά; Έπρεπε πρώτα να ρωτήσεις το σόι σου και μετά να αποφασίσεις. Πήρες βιαστική απόφαση…

Προς το παρόν δε θα σχολιάσω τα δεύτερα, γιατί όποιος με γνωρίζει πραγματικά γνωρίζει και την απάντηση.Θέλω, όμως, να σχολιάσω τις συμβουλές που μου δίνουν παλιοί , έμπειροι υποψήφιοι:  Να πας πόρτα-πόρτα… μη ντρέπεσαι, η ψηφοθηρία θέλει τρέξιμο! Είναι ζητιανιά… Πάρε κανένα σακουλάκι καφέ και καμιά ζάχαρη και πήγαινε τα σε καμιά γιαγιά…κι αν ντρέπεσαι εσύ στείλε τη μάνα σου. Άκου, αν δε βγεις, μη στεναχωρηθείς ∙έτσι είναι αυτά…

Και τους απαντώ: &lt; Όχι , δε θα στενοχωρηθώ,γιατί αυτό που κυρίως θέλω είναι να περάσω ένα διαφορετικό μήνυμα. Και εξάλλου ,έπειτα θα μπορώ να πω στους μαθητές μου ότι αυτοί , αν προσπαθήσουν, στο μέλλον μπορούν να καταφέρουν περισσότερα.

Αλλά,βρε παιδί μου, αυτό το πόρτα-πόρτα δε με αντιπροσωπεύει. Εγώ τηλέφωνο παίρνω τους δικούς μου ανθρώπους και τους ενημερώνω, γιατί θέλω να το μάθουν από μένα. Άντε, κι αν βρω κάποιον γνωστό στο δρόμο του το ανακοινώνω. Πώς να πας, όμως, στο σπίτι του άλλου , όταν δεν έχεις ξαναπάει; Όχι πως δεν είμαι κοινωνική, αλλά τι να του πεις; Ψήφισέ με κι έγώ θα σε τακτοποιήσω και θα τα φτιάξω όλα… Πόσες φορές δε τα έχει ακούσει αυτά τα υποκριτικά λόγια;… Πραγματικά, πολύ απέχω…

Κι αυτή την έρμη τη γιαγιά, που τη θυμόμαστε μόνο προεκλογικά,κι ύστερα την αφήνουμε στη μοίρα της… Τι να πω;… Ευτυχώς που υπάρχει κι η τεχνολογία και μπορώ να σας μιλήσω. Βέβαια , δεν μπορώ να μιλήσω στη γιαγιά,αλλά προτιμώ να την έχω στην καρδιά μου και να τη νοιάζομαι καθημερινά, κι όχι να τη σκέφτομαι μόνο προεκλογικά…

Λέτε να μην κάνω για την πολιτική; Και ποιοι κάνουν τελικά;

Eις το επανιδείν

ΥΓ. Τα κείμενα αυτά τα αφιερώνω στους μαθητές μου, που όλα αυτά τα χρόνια μου δηλώνουν απερίφραστα ότι δεν αντέχουν άλλο την υποκρισία και την ξύλινη γλώσσα των πολιτικών.

Ιωάννα Κιαπέκου -Ζέρβα                      
Υποψήφια δημοτική σύμβουλος  με το συνδυασμό του Αθανάσιου Καλαβρή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου